Breaking

Σάββατο, 22 Αυγούστου 2020

Καλοκαιρινός οδηγός για να προφυλαχθείτε από την ζέστη

 Καλοκαιρινός οδηγός για να προφυλαχθείτε από την ζέστη | vita.gr

Έξυπνοι τρόποι για να προφυλαχθείτε από την ζέστη

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι περισσότεροι από εμάς απολαμβάνουν το ζεστό καιρό είτε κάνοντας βόλτες στις πόλεις είτε αναζητώντας λίγη δροσιά σε ολιγοήμερες αποδράσεις ή και διακοπές. Ο καιρός είναι ευνοϊκός για παιχνίδια κάτω από τον ήλιο και πολλές βουτιές, ωστόσο είναι σημαντικό να προσέχουμε αφού η πολύωρη έκθεση στον ήλιο «κρύβει» και πολλούς κινδύνους, με την συνηθέστερη να αποτελεί την αφυδάτωση, η οποία με την σειρά της σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να προκαλέσουν κράμπες, εξάντληση ή ακόμα και θερμοπληξία.

Τι πρέπει να προσέξετε

Ανεξάρτητα από σχέδιά σας για το φετινό καλοκαίρι, θα ήταν καλό να προσέξετε τα ακόλουθα για να τα.. απολαύσετε στο έπακρο.

Τι να φορέσετε

Ο τρόπος με τον οποίο ντύνεστε μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την άνεση, ακόμα και λίγη δροσιά όταν βρίσκεστε έξω στην ζέστη. Για αυτό θα ήταν καλό να φοράτε ελαφριά ρούχα και κυρίως με φωτεινά χρώματα, καθώς τα σκουρόχρωμα ρούχα απορροφούν περισσότερη θερμότητα ενώ στην περίπτωση που είναι στενά δεν αφήνουν τον ιδρώτα να εξατμιστεί. Λίγο πριν φύγετε από το σπίτι φορέστε αντηλιακό στο πρόσωπό και μην ξεχάσετε να καλύψετε τις περιοχές που καίγονται εύκολα όπως η μύτη, τα αυτιά, οι ώμοι, τα γόνατα, αλλά και το πίσω μέρος του λαιμού. Εξίσου σημαντικά είναι τα γυαλιά ηλίου, τα οποία εκτός από στυλ προσδίδουν και ασφάλεια στα μάτια σας τις ακτίνες UV.

Πώς θα παραμείνετε ενυδατωμένοι

Οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την θερμοκρασία του σώματος, ενεργοποιώντας τον μηχανισμό της εφίδρωσης, με την έκκριση του ιδρώτα να την μειώνει. Αυτό όμως, σημαίνει ότι μαζί με την θερμότητα αποβάλλονται και υγρά. Για να παραμείνετε ενυδατωμένοι μην ξεχνάτε να:

  • Πίνετε νερό: Μην περιμένετε την προειδοποιητική δίψα για να πιείτε νερό, ειδικά όταν βρίσκεστε σε εξωτερικά μέρη με υψηλές θερμοκρασίες. Πίνετε συχνά νερό για να αποφύγετε την αφυδάτωση ή την υπερβολική εξάντληση.
  • Καταναλώστε φυσικούς χυμούς: Οι φυσικοί χυμοί δίχως επιπλέον προσθήκη ζάχαρης παρέχουν ενυδάτωση αλλά και πολλά θρεπτικά συστατικά, που διατηρούν τα επίπεδα ενέργειά σας ψηλά ακόμα και στην ζέστη.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ και την καφεΐνη: Αν και πολλοί δεν θα έλεγαν όχι σε ένα δροσερό κοκτέιλ, ίσως θα ήταν καλύτερο να το ξανασκεφτείτε αφού το αλκοόλ αφυδατώνει στην πραγματικότητα τον οργανισμό, πράγμα που μπορεί να συμβεί και με την καφεΐνη. Αν τελικά πιείτε αλκοόλ, μην ξεχνάτε να πίνετε παράλληλα και αρκετό νερό για να διατηρήσετε όσο δυνατόν περισσότερο τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου