Breaking

Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2020

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ – ΜΑΘΗΤΕΣ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΥΜΝΟΥ – ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ

sxoleio

Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα… Εκείνη των παιδιών που αγαπάνε την πατρίδα τους και πονάνε με όλα όσα εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια. Η προσπάθεια αφελληνισμού που επιχειρείται από όλε στις κυβερνήσεις, βρίσκει αντίθετους τους μαθητές στη Χαλκιδική, οι οποίοι θα πρέπει να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση, για τους μαθητές σε όλη την Ελλάδα.  

Μαθητές-εκπρόσωποι του 1ου Γυμνασίου, του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Ν. Προποντίδας, Μ. Καρρά και τους συνεργάτες του, αρμόδιους για θέματα παιδείας. Στη συνάντηση τέθηκαν τα αιτήματα των μαθητών, που επιθυμούν να περιληφθούν στο έγγραφο του Δημάρχου προς τα αρμόδια Υπουργεία, σύμφωνα με το thestival.gr

Ειδικότερα ζητούν:

– Τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα.

– Τη μη χρήση μάσκας την ώρα του διαλείμματος.

– Τη χορήγηση καθημερινά μάσκας μίας χρήσης σε κάθε μαθητή.

– Την υποχρεωτική προσευχή καθημερινά και ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.

Στη συνέχεια, έγινε συζήτηση για κάποιες βελτιώσεις στα κτίρια των σχολείων, οι οποίες έχουν ήδη δρομολογηθεί. Επίσης, ο Δήμαρχος εξήγησε τον σχεδιασμό της δημοτικής αρχής προς τις κατευθύνσεις: της ενεργειακής αναβάθμισης, της προσβασιμότητας ΑΜΕΑ (ράμπες και χώροι), της πυρασφάλειας, του προσεισμικού ελέγχου και της συντήρησης/επισκευής σχολείων (εκπονείται σχετική μελέτη).

“Από τα παιδιά πάντα κάτι καλό έχεις να ακούσεις και να μάθεις. Έτσι με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησα την έκθεση των απόψεων τους κι έγινε ένας εποικοδομητικός διάλογος.

Τα άκουσα με ιδιαίτερο σεβασμό, γιατί έτσι νιώθω ότι πρέπει να κάνω ως άνθρωπος πρώτα και μετά ως Δήμαρχος. Ωστόσο, εξέφρασα την αντίθεσή μου στις καταλήψεις και στις εικόνες, όπως αυτές που αντικρίσαμε πέρυσι στο ΕΠΑΛ. Στη δημοκρατία διεκδικούμε με άλλα μέσα και οφείλουμε να προασπιζόμαστε πάνω από όλα την τήρηση του νόμου” δήλωσε ο Δήμαρχος Μ. Καρράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου