Breaking

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2021

Κέρκυρα: Νοσηλεύτρια παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορονοϊό

Στο νοσοκομείο της Κέρκυρας νοσηλεύεται μια 40χρονη νοσηλεύτρια η οποία μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου που έκανε παρουσίασε κόπωση και παρέλυσαν τα κάτω άκρα της.  

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες η γυναίκα που είναι μητέρα, παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré, που είχε σαν αποτέλσμα να παραλύσουν τα κάτω άκρα της. Οι γιατροί που εξετάζουν τη γυναίκα δεν είναι ακόμα σε θέση να πουν εάν το σύνδρομο που παρουσίασε συνδέεται με το εμβόλιο.

“Είναι νοσηλεύτρια με 17 έτη εμπειρία. Έχει 2 παιδάκια, είναι 40 ετών και εργάζεται στην πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου Κέρκυρας. Όταν έκανε την Α’ δόση του εμβολίου αισθάνθηκε ένα ελαφρύ πονοκέφαλο, αδυναμία και χαμηλό πυρετό αλλά η κατάσταση εξελίχθηκε καλά τελικά σε εκείνη τη φάση” είπε στο newsit.gr, o πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος που αποκάλυψε το σχετικό θέμα.

Συνέχισε λέγοντας: “H β’ δόση της δημιούργησε προβλήματα. Ξεκίνησαν γρήγορα μυαλγίες, ζαλάδες και ένας υψηλός πυρετός (40). Στη συνέχεια ήρθε η παραλυσία στα κάτω άκρα. Τώρα νοσηλεύεται μέσα στο νοσοκομείο. Το σύνδρομο Guillain-Barre που μου το επιβεβαίωσαν και από το νοσοκομείο είναι μια από τις παρενέργειες του εμβολίου.

Και η ίδια αυτό μου είπε ότι αντιμετωπίζει τώρα. Αν είναι παρενέργεια του εμβολίου η συνάδελφος μας πρέπει να αποκατασταθεί οικονομικά. Πρόκειται για μια γυναίκα που τηρεί ευλαβικά όλα τα μέτρα προφύλαξης και ασφάλειας και είναι ένθερμη υποστηρίκτρια των εμβολίων. Της μίλησα χθες απόγευμα. Μου είπε ότι είναι πολύ απογοητευμένη και στεναχωρημένη με την εξέλιξη και πως φοβάται τα χειρότερα”.  

Τι λέει η πρόεδρος των εργαζομένων του νοσοκομείου

“Έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου και μεταξύ των άλλων συμπτωμάτων που παρουσίασε ήταν και αυτό την παράλυσης των κάτω ακρών. Τη δεύτερη δόση του εμβολίου την έκανε πριν 4 – 5 ημέρες και τα συμπτώματα τις παρουσιάστηκαν μετά από λίγες ώρες.

Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και οι γιατροί εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα. Πρόκειται για το πρώτο περιστατικό που παρουσιάζεται μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης. Θα πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα η αποκατάσταση της και θα χρειαστούν αρκετά χρήματα. Αυτή τη στιγμή η συνάδερφος είναι σε δύσκολη κατάσταση”, λέει στο newsit.gr, η πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.

Τι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré  

Το σύνδρομο Guillain-Barré είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια. Σε βαριές περιπτώσεις δεν λειτουργούν σωστά οι αναπνευστικοί μύες και χρειάζεται μηχανικός αερισμός σε Μονάδα εντατικής θεραπείας.

Η ακριβής αιτία του συνδρόμου Guillain-Barré δεν είναι γνωστή. Σύμφωνα με τους επιστήμονες πριν την εμφάνιση του συνδρόμου προηγείται μια λοίμωξη, όπως για παράδειγμα του αναπνευστικού συστήματος. Η θεραπεία είναι φαρμακευτική και οι περισσότεροι ασθενείς αναρρώνουν σε ικανοποιητικό βαθμό.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι συχνά προηγείται μια λοίμωξη πχ του αναπνευστικού συστήματος. Η θεραπεία είναι φαρμακευτική και οι περισσότεροι ασθενείς αναρρώνουν σε ικανοποιητικό βαθμό. Το σύνδρομο Guillain-Barré προσβάλλει 1-2 ανά 100.000 ανθρώπους. Εμφανίζεται σε κάθε ηλικία, αν και πιο σπάνια σε παιδιά. Μπορεί επίσης να προσβάλλει και εγκύους και να τεθεί σε κίνδυνο η ζωή του εμβρύου.

Πηγή: newsit.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου