Breaking

Σάββατο, 3 Ιουλίου 2021

ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΤΡΟΦΗ): Φρούτα και λαχανικά του μήνα Ιουλίου

σταφυλι

Έφτασε και ο Ιούλιος, και μας φέρνει φρέσκα και λαχταριστά φρούτα και λαχανικά για να δροσιστούμε τον καλοκαιρινό αυτό μήνα.

Αχλάδια: Μπορούμε να τα κάνουμε χυμό με μπόλικο πάγο και να απολαύσουμε το απόγευμα, αφήνοντας τον οργανισμό μας να απορροφήσει όλα τα οφέλη του φρούτου. Δίνει πολλές βιταμίνες, ενέργεια, τονώνει το ανοσοποιητικό, φροντίζει την υγεία του εντέρου και προλαμβάνει την υψηλή αρτηριακή πίεση.

Κάτι που ίσως μπορεί να μην γνωρίζετε για τα δαμάσκηνα, είναι το πολύ υψηλό τους ποσοστό σε σίδηρο! Παράλληλα, δίνουν ενέργεια, κάνουν καλό στην καρδιά και στην υγεία του εντέρου. Μήπως να τα κάνουμε μαρμελάδα;

Ήρθε επιτέλους και η εποχή του αγαπημένου μας σταφυλιού. Η απόλαυση μεγαλώνει αν το μαζεύουμε από την αυλή μας, πόσο μάλλον όταν γνωρίζουμε και τα πολλά του οφέλη: κάλιο, βιταμίνες, προστασία της καρδιάς, προστασία από λοιμώξεις, με υψηλή αντιφλεγμονώδη και αντιαλλεργική δράση.

Σύκο! Με μέλι και καρύδια, αποξηραμένο ή φρέσκο, σηματοδοτεί καλοκαιρινές διακοπές και μας δίνει βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο κ.ά. Ταιριάζει και με γιαούρτι, και μέσα στη σαλάτα, και φροντίζει την υγεία της καρδιάς, του εντέρου, βοηθώντας και στον έλεγχο του βάρους.

Γνωρίζοντας τα παραπάνω, δεν θα καθυστερήσουμε καθόλου την επίσκεψή μας στο μανάβη και θα γεμίσουμε το καλάθι με όλα τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά του Ιουλίου!

Λαχανικά:

Αγγούρι, άνηθος, αντίδι, αρακάς, βλίτο, κολοκύθα, κολοκυθάκια, καρότα, κολοκύθες, φρέσκο κρεμμύδι, λάχανο, μαϊντανός, μάραθος, μαρούλι, μελιτζάνες, μπάμιες, ντομάτες, πιπεριές, πατζάρια, πατάτες, ραπανάκια, ραδίκια, σέλινο, σέσκουλο, σκόρδο, φασολάκια.

Φρούτα:

Αχλάδια, βερίκοκα, βύσσινα, δαμάσκηνα, κεράσια, καρπούζια, μήλα, νεκταρίνια, πεπόνια, ροδάκινα (ορισμένες ποικιλίες), σταφύλια, σύκα, φράουλες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου