Breaking

Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2021

ΦΘΙΩΤΙΔΑ: ΘΡΙΛΕΡ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΗΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΗΣ – ΤΙ ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ

εμβολιαστικό κέντρο του Περιστερίου

Η αντίστροφη μέτρηση για τη ζωή της μητέρας από τη Φθιώτιδα, ξεκίνησε λίγες μέρες μετά το εμβόλιο που έκανε. Παρά τις εξετάσεις και την αγωγή των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και η γυναίκα πέθανε. Οι στενοί συγγενείς της, ζητούν απαντήσεις…


Η 37χρονη, η οποία ειναι Αλβανικής υπηκοότητας, αλλά ζει πάρα πολλά χρόνια με την οικογένειά της σε κωμόπολη της Φθιώτιδας, έκανε την πρωτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca στις 28 Απριλίου. Ποτέ το προηγούμενο διάστημα δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας και ήταν μια δραστήρια γυναίκα για την ηλικία της.

19 ημέρες μετά το εμβόλιο (17/5) έπαθε ένα μικρο εγκεφαλικό επεισόδιο. Όπως αναφέρουν άτομα από το στενό της περιβάλλον, δεν μπορούσε να μιλήσει καλά και παρέλυσε η μια πλευρά της. Διακομίστηκε στο νοσοκομειο Λαμίας, όπου έκανε αξονική και οι γιατροί της είπαν ότι είχε ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο και ότι καλό θα ήταν να κάνει και κάποιες εξετάσεις ακόμα, όπως Μαγνητική, Triplex κ.α.
Η Μαγνητική Τομογραφία, που έγινε σε ιδιωτικό εργαστήριο, έδειξε ότι η γυναίκα έχει περάσει τέσσερα μικρά εγκεφαλικά. Επίσης οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε και στένωση στην καρωτίδα. Μετά από αυτά τα αποτελέσματα οι γιατροί του νοσοκομείου Λαμίας της συνέστησαν να πάει σε νοσοκομειο της Αθήνας για να κάνει γενικότερες και αναλυτικότερες εξετάσεις.

Πράγματι, η 37χρονη πήγε σε νοσοκομειο της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε για 4-5 μέρες και έκανε όλες τις εξετάσεις. Η απάντηση που πήραν οι συγγενείς από τους γιατρούς ειναι πως όλα αυτά δεν ειναι παρενέργειες του εμβολίου και ότι προκλήθηκαν πιθανότατα από υψηλή χοληστερίνη. Οι γιατροί συνέστησαν στην 37χρονη να κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου (δεν πρόλαβε), ενώ της έδωσαν μια αντιπηκτική αγωγή.

«Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη. Όταν ρώτησα σε ποιες τιμές ήταν η χοληστερίνη όταν μπήκε και όταν έφυγε από το νοσοκομειο, απάντηση δεν πήρα», λέει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας στο LamiaReport.

Επιστρέφοντας στο σπίτι της η 37χρονη και ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που της έδωσαν από το νοσοκομειο της Αθήνας είχε κάποια ακόμα συμπτώματα. Τα χέρια της άρχισαν να πρήζονται και να μελανιάζουν. Τόσο στο ΚΥ της περιοχής της όσο και στο νοσοκομειο Λαμίας που απευθύνθηκε, οι γιατροί ήταν καθησυχαστικοί και της είπαν ότι ειναι από τα φάρμακα που παίρνει.

Στις 25/6/21 η 37χρονη παρουσιάζει έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδες και εμέτους. Αρχικά την μεταφέρουν στο ΚΥ της περιοχής και από εκεί στα Επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας. Εκεί παθαίνει σοβαρό αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και καταρρέει. Οι γιατροί τη βάζουν εσπευσμένα στο χειρουργείο και κανουν επέμβαση μήπως καταφέρουν και προλάβουν τα χειρότερα, αλλά το κακό είχε γίνει ήδη.

Η 37χρονη μεταφέρεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ και λίγες ώρες αργότερα αφήνει την τελευταία της πνοή. Οι δικοί της άνθρωποι ειναι σοκαρισμένοι και ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν πως «έσβησε» η 37χρονη μητέρα, χωρίς ουσιαστικά να έχουν πειστικές απαντήσεις για τον θάνατό της.

Το μόνο βέβαιο ειναι ότι η υπόθεση πρέπει να ερευνηθεί σε βάθος ώστε να δοθούν απαντήσεις στην οικογένεια, ωστόσο το μόλις δυο ετών αγοράκι της και το 7 ετών κοριτσάκι της, θα μεγαλώσουν χωρίς τη μανούλα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου