Breaking

Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021

Αυτά όμως δεν μαθεύονται! 14ΧΡΟΝΟΣ νοσηλεύτηκε μετά τη 2η δόση – Για…«μεμονωμένο περιστατικό» μιλούν οι γιατροί

Γονείς, προσέξτε τα παιδιά σας!

Ελάχιστα 24ωρα μετά την περίεργη υπόθεση με το 15χρονο αγόρι που εξέπνευσε ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ δύο ημέρες μετά τον εμβολιασμό του (Δείτε ΕΔΩ), άλλη μία υπόθεση που αφορά ανήλικο προξενεί ανησυχία.

Ο λόγος για ένα αγόρι 14 ετών που χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Παιδιατρική Κλινική του Βόλου για ένα τριήμερο τον περασμένο Αύγουστο λίγο μετά τον εμβολιασμό του!

Ο νεαρός παρουσίασε αρρυθμίες και έντονη αδιαθεσία με τους γιατρούς να κρίνουν απαραίτητη τη νοσηλεία του, κυρίως για να παρακολουθούν τις παρενέργειές του.

Μετά το τριήμερο νοσηλείας του οι παλμοί του 14χρονου επανήλθαν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Ο Βολιώτης παιδίατρος, Γιώργος Χαρίτος, μίλησε στον σταθμό ASTRA για το περιστατικό:

«Είναι απειροελάχιστη η πιθανότητα ένα παιδί να πάθει κάτι απ’ το εμβόλιο. Σε νεαρούς εφήβους, κι όχι σε κορίτσια που είναι πολύ πιο σπάνιο, κάνει ενός βαθμού μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα της τάξης των 10 – 20 περιστατικών ανά εκατομμύριο εμβολιασμών. Ομως και αυτές οι περιπτώσεις είναι πολύ ήπιες».

Οι γιατροί μιλούν σε τοπικά μέσα για ένα «μεμονωμένο συμβάν», που «δεν θα πρέπει να αποτελέσει τροχοπέδη για τον εμβολιασμό των εφήβων».

el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου