Breaking


Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

Τα επικίνδυνα για την υγεία τρόφιμα που πλασάρονται ως «υγιεινά»

ΑΧΑΣΑΣΑ

Διατροφολόγος προειδοποίησε για τους κινδύνους που προκαλεί η κατανάλωση ξηρών καρπών, γιαουρτιών και του τυριού cottage με χαμηλά λιπαρά.

Η διατροφολόγος και γυμνάστρια Σβετλάνα Πάντσενκο σε συνέντευξή της επισήμανε τους κινδύνους διατροφικών προϊόντων τα οποία συνήθως περιλαμβάνονται σε λίστες με «τα πιο ωφέλιμα».
«Τα αποξηραμένα φρούτα πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά. Συχνά, για λάμψη και απαλότητα, προστίθενται λίπος και γλυκερίνη σε αυτά και χρησιμοποιούνται φούρνοι ή ακόμη και καυστήρες βενζίνης για να επιταχυνθεί η διαδικασία στεγνώματος» εξήγησε η ειδικός.
Οι ξηροί καρποί περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικού οξέος, το οποίο εμποδίζει την απορρόφηση μετάλλων από τον οργανισμό. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί είναι αλλεργιογόνοι και μουχλιάζουν εάν δεν αποθηκεύονται σωστά.

Τα υπόλοιπα επικίνδυνα «υγιεινά» τρόφιμα

Η γκρανόλα πολύ συχνά περιέχει ζάχαρη ή γλυκαντικά με βάση τη φρουκτόζη, η οποία επίσης αυξάνει τις θερμίδες. Ακόμη, η φρουκτόζη σε μεγάλες ποσότητες βλάπτει το συκώτι.

Τα γιαούρτια που αγοράζονται από το σούπερ μάρκετ περιέχουν ζάχαρη, καθώς και φυτικά λιπαρά, βαφές και συντηρητικά. Σχεδόν όλα τα γιαούρτια που αγοράζονται από το κατάστημα είναι θερμικά επεξεργασμένα και στερούνται ωφέλιμης μικροχλωρίδας, η οποία είναι ο μόνος λόγος κατανάλωσής τους.

Τα τυριά, επίσης, συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των επικίνδυνων «υγιεινών» προϊόντων καθώς μπορεί να περιέχουν φυτικά έλαια, χλωριούχο ασβέστιο που επιταχύνει την ωρίμανση, σόγια, ενισχυτικά γεύσης και αρώματα.
Εκείνοι που λατρεύουν τις πολύσπορες μπάρες πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτά τα προϊόντα συχνά περιέχουν φοινικέλαιο, σοκολάτα κακής ποιότητας, σιρόπι ζάχαρης, τεχνητές γεύσεις και αλεύρι.

«Οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος συχνά καταναλώνουν τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά περνάνε από χημική επεξεργασία. Για να έχουν μια εμπορική εμφάνιση, προστίθενται σταθεροποιητές και άμυλο τα οποία δεν αναγράφονται πάντα στη σύνθεση. Η απορρόφηση του ασβεστίου από τέτοιες τροφές μειώνεται σημαντικά. Ο δείκτης ινσουλίνης πολλών γαλακτοκομικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των χαμηλών λιπαρών, είναι αρκετά υψηλός. Αυτό σημαίνει ότι καλύτερο είναι όσοι έχουν προβλήματα με το σάκχαρο και την ινσουλίνη να μην τα τρώνε μετά τις 17:00» κατέληξε η Σβετλάνα Πάντσενκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου