Breaking

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Βαβέλ…

Share

Βαβέλ…

Οι απόγονοι του Νώε έγιναν πάρα πολλοί. Αρχικά όλοι τους μιλούσαν μία γλώσσα και χρησιμοποιούσαν τις ίδιες λέξεις. καθώς μετακινούνταν από την ανατολή όπου έμεναν, βρήκαν μια πεδιάδα στη χώρα της Σεναάρ και εγκαταστάθηκαν εκεί.

Κάποια μέρα σκέφτηκαν να ψήσουν πλίθρες και να τις χρησιμοποιήσουν στις οικοδομές τους. Έτσι έβαζαν πλίθρες αντί για πέτρες και πίσσα αντί για λάσπη. Μετά σκέφτηκαν να χτίσουν έναν πύργο και να τον κάνουν τόσο ψηλό, που η κορφή του να φτάνει στον ουρανό, έτσι ώστε να μείνουν ονομαστοί και να μην ξανασκορπιστούν. Φαντάστηκαν πως είχαν δύναμη όμοια με το Θεό.

Όταν όμως ξεκίνησαν το χτίσιμο, ο Κύριος επέφερε σύγχυση στη γλώσσα τους έτσι ώστε ο καθένας να μην καταλαβαίνει τη γλώσσα του άλλου. Έτσι ήταν αδύνατο να συνεννοηθούν. Δεν μπόρεσαν να εξακολουθήσουν το έργο και σταμάτησαν. Ονόμασαν τον πύργο εκείνο Βαβέλ, γιατί εκεί ο Κύριος προκάλεσε σύγχυση στη γλώσσα των ανθρώπων. Από κει διασκορπίστηκαν σ’ όλη τη γη μιλώντας διάφορες γλώσσες και έκαμαν χωριστά έθνη. Έτσι οι άνθρωποι της εποχής εκείνης τιμωρήθηκαν δίκαια από τον Κύριο για την περηφάνια τους.

Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ

ΜΕ ΤΑ ΖΙΓΚΟΥΡΑΤ ΤΟΥ ΝΑΒΟΥΧΟΔΟΝΟΣΟΡ

Ο Ναβουχοδονόσορ, βασιλιάς της Βαβυλώνας έμεινε στην ιστορία για τους θρυλικούς Κρεμαστούς Κήπους της Βαβυλώνας, αλλά και πλήθος ναών σε όλη την επικράτειά του. Ο βασιλιάς, που αυτοαποκαλούνταν «μέγας αναστηλωτής και κτίτορας ιερών τόπων», είχε δώσει εντολή να επισκευαστεί και να αποκατασταθεί ο ναός Ετεμενάνκι, ένα επταώροφο κτίριο ύψους περίπου 300 ποδιών, επίσης γνωστός ως ζιγκουράτ, ο οποίος ήταν αφιερωμένος στο θεό Μαρντούκ.

Οι ερευνητές της Βίβλου πιστεύουν ότι ο ναός αυτός ίσως είναι ο Πύργος της Βαβέλ. Στην παραπάνω εικόνα, ο Ναβουχοδονόσορ αναπαριστάται όρθιος, κρατώντας ένα ραβδί στο αριστερό του χέρι και έναν πάπυρο με τα σχέδια ανακατασκευής του Πύργου (ή ένα καρφί των θεμελίων) στο δεξί. Η εικόνα φέρει επίσης αναπαράσταση της πρόσοψης του Πύργου της Βαβέλ «όπου φαίνονται καθαρά οι αναλογίες των επτά κλιμάκων συμπεριλαμβανομένου του Πύργου στην κορυφή». Στην εικόνα διακρίνονται οι εξωτερικοί τοίχοι και η διάταξη του εσωτερικού του.

Ο άνθρωπος δημιουργημένος κατ’ εικόνα Θεού αξιοποιεί τα χαρίσματα του και δημιουργεί πολιτισμό. Σε μια πεδιάδα της Ανατολής οι άνθρωποι θέλησαν να δημιουργήσουν ένα μνημείο που θα θύμιζε τις μεγάλες κατακτήσεις τους στη γνώση και που θα τους δόξαζε σ’ όλη τη γη. Έτσι, αξιοποιώντας την τεχνολογία τους στην κατασκευή οικοδομημάτων, άρχιζαν να χτίζουν έναν πανύψηλο πύργο. Όσο ανέβαινε ο πύργος, τόσο περισσότερο οι άνθρωποι πίστευαν πως θα μπορούσαν μόνοι τους, με τις δικές τους δυνάμεις να πετύχουν οτιδήποτε στη ζωή τους. Αυτό τους γέμισε υπερηφάνεια και εγωισμό.

Ο Θεός τότε τους προκάλεσε σύγχυση στην επικοινωνία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να μην τελειώσει ο πύργος και οι άνθρωποι να χωριστούν σε ξεχωριστές ομάδες, φυλές και έθνη, που μιλούσαν διαφορετικές γλώσσες. Ο τόπος αυτός ονομάστηκε “Βαβέλ”, που σημαίνει “σύγχυση γλωσσών”.

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΗΓΗΣΗΣ

Η αφήγηση αυτή της Παλαιάς Διαθήκης προσφέρει μια εξήγηση για το διαχωρισμό των ανθρώπων σε λαούς και έθνη. Η σύγχυση όμως των γλωσσών συμβολίζει και την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, ακόμα και αυτών που ανήκουν στην ίδια ομάδα ή κοινωνία. Η γλώσσα ή η διάλεκτος του κάθε λαού δεν είναι εμπόδιο στην ενότητα των ανθρώπων, όταν όλοι μέσα στην ψυχή τους νοιώθουν αγάπη για τους άλλους. Μπορεί όμως να τους χωρίσει, όταν δεν υπάρχει κατανόηση και αλληλοσεβασμός.

https://orthodoxoiorizontes.gr/Palaia_Diathikh_Biblio/H_ptwsh_tou_anthrwpou/O_purgos_ths_Babel.htm

Αυτός ό αλληλοσεβασμός χωρίς αλάτι καί άλλα αρτύματα δέν μέ γεμίζει, τόν βλέπω υποκριτικόν καί μωρόν… Δηλαδή νά σέβεται ό καθένας τά έθιμα τού άλλου; Ασπούμε εάν δέν σέβεται κάποιος τά έθιμα, τά πιστεύω, τίς πράξεις τού άλλου, κακά ή καλά, ουδέτερα ή ανάμεικτα τί είναι; Μή αλληλοσεβασμός;…

Καί άν τά έθιμα κάποιου είναι πολύ αισχρά; Θά τά σέβεσαι;… Εάν θέλει νά πειράζει παιδιά, θά τόν σέβεσαι, επειδή τόν φοβάσαι ή είσαι δειλός ή είναι αξιοματούχος ή προϊστάμενος σού ή τόν έχεις ανάγκη;… Ερωτάω!…

Αλληλοσεβασμός σημαίνει όταν κανείς δέν βλάπτεται από τά θέλω, πιστεύω καί επιδιώξεις τού άλλου, συνεπώς δέν υπάρχει σέ ολικόν πλαίσιον!…

Αγαθός αλληλοσεβασμός είναι εκείνος που ό καθένας προαντιμετωπίζει τόν κάθε άλλον μέ αγαθότητα προθέσεως καί συνάμα τόν εαυτόν τού, άρα τέ Αγιότητα…

Τώρα η Ευρωπαϊκη Ένωση που τό κεντρικόν τής κτήριον ομοιάζει μέ τόν Πύργον τής Βαβέλ ήτοι ημιτελές ή ημιχαλασμένον, θέλει όλους τούς ανθρώπους νά αλληλοσέβονται τά κακά, καλά, ουδέτερα, ανάμεικτα τών άλλων, ήτοι μία βαβυλωνία υποκρισίας ώστε νά γίνεται ό διχασμός εντονότερος καί η διοίκηση χωρίς αντίσταση ευκολότερη…

Μία ένωση όχι αγάπης αλλά μετανθρωπικής ήτοι μεταζωοειδοανθρωπικής λοβοτομικής εξάρτησης καί ανευλευθερίας…

Η λέξη ζιγκουράτ είναι τής ίδιας ρίζας μέ τήν λέξη ζίγνγκ ζάνγκ που μέ τήν σειρά τής από τό γύν & γιάνγκ = ζύν & ζιάνγκ = γυνή καί ανήρ = θηλυκόν καί αρσενικόν!… Τό δέ ράτ από τό ροή μέ κατάληξη ταύ ήτοι ζίγκου/ζύγκου ρά/ροή/ράτ…

Ποία είναι η βαβυλώνα η μεγάλη που αναφέρει η Αποκάλυψις; Οί όχλοι, λαοί, έθνη, φυλές, έθνη, λέγει, ήτοι όλες οί πόλεις τής γής καί δή η ανάμειξη τούς, μέ κυριότερους μοχλούς τής δυτικόκοπες χώρες, όπως Ευρωπαϊκές, Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία κ.α., καί η θά μπορούσε νά είναι όλη η ανάμειξη τών ανθρώπων σέ όλην τήν γήν. Η καταστροφή τής μπορεί νά είναι οί Βρυξέλλες, τό Βέλγιον από πλημμύρες, έως οία πόλις καί χώρα, καί βεβαίως η Ε.Ε.Ε. ή όλη η υφήλιος…

Ό Νώε ή Εών ή New = Νέω ώς Νέος Αιών είναι συνυφασμένος μέ τόν Δευκαλίων, αναμφισβήτητως η προαρχαία γλώσσα αυτή οπού καί ό Σωκράτης θεωρεί χαμένη ή παραλλαγμένη τήν εποχή τού, είναι η ανώτερη, εάν έγιναν διαλέκτοι από μία αρχική γλώσσα κατά πάσα πιθανότητα ήταν από τήν Ελληνική. Η ομοιότητα λαών σέ ονόματα όπως Έλληνες, Ελαμίτες = Ελ Αμίτες/Αμύτες, Έλ Γκήρ όπως ονόμαζαν οί Σουμέριοι τούς εαυτούς τούς που έλεγαν ότι ήρθαν από μακρυνή γή μέ πολλά βουνά, βάζουν οπωσδήποτε σέ υποψίες. Ελαμίτες καί Έλ Γκήρ είναι τό ίδιον έθνος παρότι πότε βάζοντε μαζύν καί πότε διχαστικώς, καθότι οί αρχαιολόγοι τείνουν νά εξεχωρίζουν τίς μεγάλες πόλεις ή πολιτισμούς “εθνοτικώς” από τούς πέριξ όμοιους λαούς… Άλλωστε ό μύθος τής ίδρυσης τής Περσίας από τόν Περσέα δέν είναι ασχέτως, καθότι όλοι αυτοί οί λαοί ευρίσκονται εκεί πέρα…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου