Breaking

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Αδιανόητη επίθεση ΣΚΑΪ στη Μακεδονία: «Δεν αγαπούν τη Δύση και μας δυσκολεύουν - Πέφτει πολύ μεροκάματο»

Δ.Οικονόμου, Α.Πορτοσάλτε και Μ.Καψής έκαναν επίθεση στους Βορειοελλαδίτες

Μια αδιανόητη επίθεση στη Μακεδονία έκαναν για ακόμη μια φορά στον ΣΚΑΪ, αυτή τη φορά λόγω των φιλορωσικών αισθημάτων που έχει ένα μεγάλο μέρος των κατοίκων της Βόρειας Ελλάδας, αντιθέτως με την κυβέρνηση. 

 Την αρχική πάσα έδωσε ο Μανώλης Καψής, όταν αναφερθείς στα όσα γίνονται στην Ουκρανία, σχολίασε σαν να είναι υπήκοος άλλης χώρας: «Έχουμε κι ένα αντιδυτικό ρεύμα, το οποίο μας δυσκολεύει».

Σαν έτοιμος από καιρό, ο συμπαρουσιαστής της εκπομπής Δημήτρης Οικονόμου άδραξε την ευκαιρία: «Ακριβώς!» είπε και υπερθεμάτισε με απερίγραπτη ελαφρότητα: «Υπάρχουν και κόμματα φιλορωσικά. Ειδικά, παιδιά, στη βόρεια Ελλάδα είναι πολύ ενισχυμένο αυτό που λέμε τώρα. Ειδικά στη βόρεια Ελλάδα. Το φιλορωσικό. Και για άλλους λόγους: Εκεί συναντώνται διάφορα ρεύματα».

Ήταν η σειρά του… Άρη Πορτοσάλτε να προσθέσει λάσπη λέγοντας: «Πέφτει και μεροκάματο πολύ εκεί τώρα, μην ανοίξουμε άλλες ιστορίες»!

Όλα αυτά βέβαια... χωρίς να παρουσιάσουν κανένα στοιχείο, απλώς κατηγόρησαν τη Ρωσία ότι δίνει «μεροκάματο» στους Μακεδόνες και ισχυρίστηκαν ότι υπάρχουν «φιλορωσικά κόμματα» στη βόρεια Ελλάδα. 

Την ίδια ώρα βέβαια ο Ατζούν Ιλιτζαλί ετοιμάζεται να γίνει το απόλυτο αφεντικό του ΣΚΑΪ, καθώς θα αναλάβει το 85% του μη ενημερωτικού προγράμματος του σταθμού, δημιουργώντας ουσιαστικά μονοπώλιο, που δεν αφήνει περιθώριο συνεργασίας με άλλες εταιρείες παραγωγής, καθώς τόσο οι σειρές όσο και τα ριάλιτι και τα σόου θα έχουν αποκλειστικά τη «σφραγίδα» του Ατζούν.

Εντύπωση βέβαια προκαλεί και η αφωνία των βουλευτών της βόρειας Ελλάδας μπροστά σε αυτή την πρόκληση. 

Εξαίρεση η Ελληνική Λύση, η οποία έκανε λόγο για «ρητορική μίσους και διχασμού», θύμισε ότι ο ΣΚΑΪ «συνεργάζεται επίσημα με τον Τούρκο «προπαγανδιστή» του Ερντογάν!» και διερωτήθηκε: «Το περιβόητο “ανεξάρτητο” ΕΣΡ της Ν.Δ. υπάρχει για να καταδικάσει αυτή την εξόφθαλμη ρητορική διχασμού και μίσους;»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου