Breaking


Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Κορυφαίος πιλότος αεροπορικής εταιρείας παθαίνει καρδιακή ανακοπή μεταξύ πτήσεων μετά τον υποχρεωτικό εμβολιασμό COVID

Share

Ο Ρόμπερτ Σνόου, πιλότος της American Airlines, μιας από τις 3 μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, έχει 31 χρόνια εμπειρίας σε εμπορικές αεροπορικές εταιρείες και επιπλέον επτά χρόνια εμπειρίας ως πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.

Ο Σνόου λέει ότι ίσως να μην είναι σε θέση να πετάξει ξανά, αφού υπέστη καρδιακή ανακοπή μόλις 6 ή 7 λεπτά μετά την προσγείωση αεροσκάφους που οδηγούσε από το Ντένβερ στο Ντάλας Φορτ Γουόρθ (DFW).

Είχε ακόμα δύο πτήσεις προγραμματισμένες για τις 9 Απριλίου.

Πιστεύει ότι η καρδιακή του ανακοπή συνδέεται με το εμβόλιο COVID της Johnson and Johnson που αναγκάστηκε να κάνει προκειμένου να διατηρήσει τη δουλειά του στις 4 Νοεμβρίου 2021, παρόλο που είχε ήδη φυσική ανοσία από προηγούμενη μόλυνση από τον ιό.

Ο Δρ Πίτερ ΜακΚάλοου, ένας παγκοσμίου φήμης καρδιολόγος, δήλωσε στο Newsmax ότι η περίπτωση του Σνόου ταιριάζει σε ένα “μοτίβο”.

«Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση», δήλωσε ο ΜακΚάλοου για την περίπτωση του Σνόου, καθώς ο Σνόου δεν έχει στεφανιαία νόσο.

«Το μοτίβο της μαγνητικής τομογραφίας είναι συνεπές», δήλωσε ο γιατρός. «Πράγματι, μπορεί να πρόκειται για μυοκαρδίτιδα που προκλήθηκε από εμβόλιο με όψιμη εκδήλωση καρδιακού θανάτου».

Επιπλέον, δήλωσε στους Epoch Times ότι έχει λάβει «αρκετά τηλεφωνήματα και ανακοινώσεις από φίλους του κλάδου που όντως πιστεύουν ότι μπορεί να είχαν προβλήματα με κάποιο εμβόλιο».

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι ορισμένοι πιλότοι «φοβούνται να σηκώσουν τη σημαία και να πουν: ‘Ε, νομίζω ότι μπορεί να έχω κάποιο θέμα, επειδή φοβούνται ότι είτε θα χάσουν την ιατρική τους πιστοποίηση για να πετάξουν, που αν χάσουμε την ιατρική μας πιστοποίηση, δεν μπορούμε πλέον να δουλεύουμε. Δεν μπορούμε πλέον να είμαστε εμπορικοί πιλότοι. Και στο χειρότερο σενάριο, το οποίο είναι αυτό που αυτή τη στιγμή μάλλον βιώνω, δεν μπορείς να πετάξεις καθόλου. Τελεία και παύλα», δήλωσε ο Σνόου.

«Θα ήθελα απλώς να σας πω ότι υπάρχουν και άλλοι πιλότοι εκεί έξω που είχαν ανησυχίες, όχι μόνο πιλότοι, επειδή η υποχρεωτικότητα ισχύει για όλους τους εργαζομένους. Έτσι, έχουμε αεροσυνοδούς, μηχανικούς, αποστολείς, πράκτορες πύλης, ό,τι θέλετε. Φυσικά, για τους πιλότους, θεωρούμε ότι πρόκειται για μια ευαίσθητη στην ασφάλεια εργασία, οπότε ανησυχούμε λίγο περισσότερο από την άποψη της ασφάλειας των αερομεταφορών- αλλά ναι, έχω λάβει τηλεφωνήματα από άλλους πιλότους και άλλες επικοινωνίες που δηλώνουν ότι έχουν ανησυχίες, αλλά λόγω της φύσης του θέματος, φοβούνται να εμφανιστούν».

Ο βετεράνος πιλότος είχε σοβαρές ερωτήσεις σχετικά με τα νέα εμβόλια COVID που υποτίθεται ότι αποτρέπουν τη μόλυνση από τον ιό του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας, αλλά είναι πλέον γνωστό ότι παρέχουν ελάχιστη προστασία από τη μόλυνση μετά την επικράτηση της παραλλαγής Όμικρον.

Η αποτελεσματικότητα των αναμνηστικών εμβολίων μειώνεται επίσης με την πάροδο του χρόνου.

Επιπλέον, τα κρούσματα μυοκαρδίτιδας-φλεγμονής του καρδιακού μυός και περικαρδίτιδας-φλεγμονής του βλεννογόνου έξω από την καρδιά έχουν αυξηθεί δραματικά από τότε που άρχισαν να χορηγούνται παγκοσμίως τα εμβόλια COVID.

Δεν ήθελε να κάνει το εμβόλιο, αλλά επειδή ήταν ο μοναδικός βιοπαλαιστής της οικογένειάς του, αποφάσισε να πάρει το ρίσκο.

Εν μέσω μικρών στεναγμών, ο Σνόου δήλωσε στους Epoch Times: «Αρχικά, ο εργοδότης μου δεν επρόκειτο να επιβάλει το εμβόλιο στους υπαλλήλους του. Στη συνέχεια άλλαξε γνώμη περίπου την 1η Οκτωβρίου, σε συνδυασμό με την εντολή του εκτελεστικού γραφείου εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες για τους ομοσπονδιακούς εργολάβους. Αποφάσισαν ότι πλέον θα επέβαλαν την εντολή για το εμβόλιο σε όλους τους υπαλλήλους της αεροπορικής εταιρείας. Και σε σχέση με αυτό, μας είπαν ότι αν δεν κάναμε τον εμβολιασμό θα μας έδιωχναν. Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ως προς την ειλικρίνεια εκείνη τη στιγμή της δήλωσής τους».

Οι αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες είναι κυβερνητικοί εργολάβοι, επηρεάστηκαν από το εκτελεστικό διάταγμα του προέδρου Τζο Μπάιντεν από τον Σεπτέμβριο, το οποίο αναφέρει ότι όλοι οι υπάλληλοι των εταιρειών αυτών πρέπει να εμβολιαστούν κατά του ιού του ΚΚΚ.

Η Epoch Times ανέφερε τον περασμένο Δεκέμβριο ότι η FAA (Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) παραβιάζει τον ίδιο της τον κανόνα που ορίζει ότι οι πιλότοι δεν πρέπει να πετούν αφού έχουν λάβει φάρμακα που έχουν εγκριθεί για λιγότερο από ένα χρόνο, σύμφωνα με μια ομάδα δικηγόρων, γιατρών και άλλων εμπειρογνωμόνων- συμπεριλαμβανομένου ενός άλλου πιλότου που λέει ότι η καριέρα του τερματίστηκε λόγω ανεπιθύμητων ενεργειών από ένα εμβόλιο.

«Έτσι επέλεξα, μετά από σοβαρή σκέψη, δεδομένου ότι ήμουν η μοναδική πηγή εισοδήματος για την οικογένειά μου, να προχωρήσω και να κάνω το εμβόλιο. Δεν ήθελα να το κάνω», δήλωσε ο Σνόου.

«Είχα σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του εμβολίου. Είχα ήδη κολλήσει τον COVID. Είχα ήδη εξεταστεί θετικά σε αντισώματα και πραγματικά δεν έβλεπα τη λογική του. Όμως, η μόνη λύση που θα μπορούσα να έχω στη διάθεσή μου για να μη λάβω το εμβόλιο ήταν να ζητήσω θρησκευτική ή ιατρική απαλλαγή. Κανένα από τα δύο δεν αισθάνθηκα ότι έπρεπε να ζητήσω. Ιατρική απαλλαγή, δεν είχα κανένα λόγο να μην το λάβω, από επιστημονικής άποψης, εκτός από το γεγονός ότι είχε εκδοθεί με ΕΕΑ και δεν είχε ελεγχθεί πλήρως. Και όσον αφορά τη θρησκευτική απαλλαγή, δεν θεώρησα ότι υπήρχε λόγος να την ζητήσω, διότι δεν έχω πραγματικά κάποια θρησκευτική πεποίθηση που θα με εμπόδιζε να λάβω το συγκεκριμένο εμβόλιο. Επομένως, για ηθικούς και δεοντολογικούς λόγους, απολύτως. Αλλά αυτό δεν θεωρήθηκε βάσιμος λόγος για να μην κάνω το εμβόλιο».

Ο βετεράνος πιλότος είχε ένα πονεμένο χέρι για 10 ημέρες μετά τη λήψη του εμβολίου και αργότερα βίωσε έναν περίεργο πόνο που εξαπλώθηκε στο άνω μέρος του σώματός του.

Ο Σνόου δήλωσε ότι η αίσθηση του χεριού έγινε “αρκετά επώδυνη”, για 10 ημέρες, κάτι που δεν είχε βιώσει με προηγούμενους εμβολιασμούς. Για άλλα εμβόλια για ταξίδια ή στο στρατό, συνήθως είχε πόνο για δύο ή τρεις ημέρες το πολύ.

Τα πράγματα επέστρεψαν στο φυσιολογικό μέχρι τον Ιανουάριο, τότε θυμήθηκε:

«Βρισκόμουν σε αυτή την πορεία μιας πτήσης και παρατήρησα έναν περίεργο πόνο ενώ δούλευα στον πίνακα πάνω από το κεφάλι. … Είχα έναν παράξενο πόνο στον δεξιό ώμο μου, φαινόταν να εξαπλώνεται στο κάτω δεξιό τεταρτημόριο και στη συνέχεια στο στήθος μου και μέσα από τις ωμοπλάτες μου, κάτι που μου φάνηκε πολύ παράξενο, αλλά το απέδωσα στο ότι χειριζόμουν περίεργα τον εαυτό μου στον πίνακα πάνω από το κεφάλι, ίσως τσίμπησε κάποιο νεύρο ή κάτι τέτοιο, επειδή πραγματικά δεν είχα κανένα ιστορικό που να το είχα βιώσει ποτέ. Και έτσι [ο] πόνος έφυγε μετά από ένα ή δύο λεπτά και στη συνέχεια επανήλθε στο φυσιολογικό.

«Όταν τελειώσαμε εκείνη την πτήση, στην πραγματικότητα βρέθηκα ξανά θετικός στον COVID για δεύτερη φορά, [η] πρώτη φορά που το είχα, ήταν τον Μάρτιο του 2021. Η δεύτερη φορά τότε θα ήταν τον Ιανουάριο του 2022 -αυτό είναι μετά τον εμβολιασμό, σημειώστε- και ήταν αυτό που υπέθεσα ότι ήταν η παραλλαγή Όμικρον επειδή παρουσιάστηκε βασικά ως απλή αλλεργία, φτερνιζόμουν πολύ, έτρεχε η μύτη μου και αυτό ήταν όλο, ούτε πυρετός, ούτε ρίγη, ούτε τίποτα, ούτε απώλεια της γεύσης και της όσφρησης όπως είχα την πρώτη φορά. Έτσι, επέστρεψα στη δουλειά μου, μετά το υποχρεωτικό χρονικό διάστημα, και άρχισα να έχω πάλι τον πόνο, μόνο λίγο πιο συχνά αυτή τη φορά. Έτσι, στην πραγματικότητα, με ιστορικό γαστρεντερικών προβλημάτων, πήγα να δω έναν γαστρεντερολόγο, ο οποίος επέλεξε να κάνει μια ενδοσκόπηση για να ρίξει μια ματιά για να δει αν είχα ίσως μια κήλη του διαφράγματος ή κάτι που επιδείνωνε το πνευμονογαστρικό νεύρο. Κάναμε επίσης μια αξονική τομογραφία κοιλίας.

«Κατά τη διάρκεια της αναμονής των αποτελεσμάτων της κοιλιακής αξονικής τομογραφίας, τότε ήταν που έπαθα την αιφνίδια καρδιακή ανακοπή και αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από το Ντένβερ στο DFW. Είχαμε φτάσει στην πύλη λίγα μόλις λεπτά μετά το κλείσιμο του αεροσκάφους, πιθανότατα περίπου έξι λεπτά, έξι, επτά λεπτά μετά την προσγείωση. Και σηκώθηκα για να μαζέψω τις αποσκευές μου για να προχωρήσω στο επόμενο αεροσκάφος. Θα τελειώναμε με άλλη μια στροφή προς μια άλλη πόλη για να επιστρέψουμε και στη συνέχεια να ολοκληρώσουμε το ταξίδι την τέταρτη ημέρα. Και αυτό είναι το τελευταίο που θυμάμαι, να σηκώνομαι να μαζεύω τις αποσκευές μου. Και σε εκείνο το σημείο, οι μάρτυρες λένε ότι κατέρρευσα στο θάλαμο διακυβέρνησης. Και αυτό είναι το μόνο που ξέρω σε αυτό το σημείο. Όταν ξύπνησα, βρισκόμουν στη ΜΕΘ του Baylor Scott and White στο Grapevine του Τέξας, έχοντας υποστεί αιφνίδια καρδιακή ανακοπή».

Τώρα πρέπει να φοράει έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή ή “σωσίβιο” που παρακολουθεί τους καρδιακούς παλμούς του, εκτός από όταν κάνει ντους, οπότε υποτίθεται ότι πρέπει να παρακολουθείται από ένα μέλος της οικογένειας. Το σωσίβιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε αν ο καρδιακός ρυθμός γίνει μη φυσιολογικός, να στέλνει ένα μικρό ηλεκτροσόκ για να επανέλθει σε φλεβοκομβικό ρυθμό, ενώ αν ανιχνεύσει πλήρη κολπική μαρμαρυγή, κοιλιακή μαρμαρυγή ή οποιοδήποτε είδος μαρμαρυγής, θα στέλνει ένα πολύ ισχυρότερο ηλεκτροσόκ για να προσπαθήσει να τον επαναφέρει στον σωστό ρυθμό.

Παρόλο όλο αυτό το τραύμα, ο Σνόου αισθάνεται πολύ τυχερός επειδή μπόρεσε να λάβει αμέσως επαγγελματική φροντίδα, κάτι που δεν συμβαίνει σε πολλούς άλλους ανθρώπους.

Σύμφωνα με το heart.org: «Καρδιακή ανακοπή είναι όταν η καρδιά σταματά να χτυπάει. Περίπου 350.000 περιπτώσεις συμβαίνουν κάθε χρόνο εκτός νοσοκομείου και το ποσοστό επιβίωσης είναι λιγότερο από 12%. Η ΚΑΡΠΑ μπορεί να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει τις πιθανότητες επιβίωσης».

«Αν κοιτάξετε τους αριθμούς … προσπαθώ να μην τους κοιτάζω πολύ προσεκτικά γιατί είναι μάλλον εκφοβιστικοί», δήλωσε ο Σνόου, αναφερόμενος στο ποσοστό επιβίωσης των καρδιακών ανακοπών.

«Αυτό που με ανησυχεί, είναι [ότι] αυτό συνέβη στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Διότι αν είχε συμβεί … οποιαδήποτε άλλη στιγμή όπου ήμουν είτε μόνος μου είτε πέρα από τον εύλογο χρόνο ανταπόκρισης για ιατρική ανταπόκριση, δεν θα ήμουν εδώ για να κάνω αυτή τη συζήτηση».

Ο δικηγόρος John Pierce Law, ο οποίος έχει εκπροσωπήσει στο παρελθόν πολλούς επιφανείς συντηρητικούς, πρόκειται να μηνύσει 18 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της American Airlines, εστιάζοντας στην υποτιθέμενη αντισυνταγματικότητα των εντολών για τα εμβόλια που επιβλήθηκαν στους υπαλλήλους των αεροπορικών εταιρειών.

Η Epoch Times επικοινώνησε με την Johnson and Johnson για σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου