Breaking

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να αποφεύγει ένας άντρας

гамбургер

Οι άντρες είναι σημαντικό να αποφεύγουν την κατανάλωση κάποιων τροφών ενώ χρειάζονται κάποιες άλλες για τη διατήρηση της υγείας τους σε καλά επίπεδα.

Αυτό είναι κάτι το βασικό που όλοι οι άντρες πρέπει να το λαμβάνουν υπόψιν τους σε κάθε τους γεύμα. Σίγουρα δεν είναι πρέπον να παίζουμε με την υγεία μας.

Η παχυσαρκία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα υγείας της εποχής μας, όπως επίσης και η στυτική δυσλειτουργία. Ναι η τροφή σε επηρεάζει άμεσα στο σεξ.

Παρά τις διαθέσιμες πληροφορίες στο διαδίκτυο με συμβουλές για υγιείς τροφές και έξυπνες δίαιτες, όλο και περισσότερα παιδιά και ενήλικοι αντιμετωπίζουν θέματα με το βάρος τους. Ρίξε μία ματιά γύρω σου ή ρίξε μία ματιά στον καθρέπτη και θα δεις παραπανίσια κιλά.

Στην Ελλάδα 27.9% των ανδρών είναι παχύσαρκοι ενώ 45% των αγοριών είναι είτε υπέρβαρα είτε παχύσαρκα. Αυτό λέει κάτι για τις ζωές μας και το τι βάζουμε μέσα μας.

Αυτά είναι τα φαγητά που ΔΕΝ πρέπει να τρως σαν άντρας:

Κρέας με λίπος

Το μπέικον και οι μοσχαρίσιες μπριζόλες μπορεί να έχουν υπέροχη γεύση αλλά δεν έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην υγεία του ατόμου που τα καταναλώνει. Το αντίθετο. Όταν τρως πολύ από αυτού του είδους το φαγητό, μπορεί να αποκτήσεις υψηλή αρτηριακή πίεση και καρδιακές παθήσεις.

Αλκοόλ:

Όλοι γνωρίζουμε ότι το αλκοόλ δεν κάνει ιδιαίτερα καλό με εξαίρεση ένα καλό ποτήρι κόκκινο κρασί. Παρ΄όλα αυτά, το πίνουμε. Αν θες να βελτιώσεις την υγεία σου, όμως, πρέπει να το ελαττώσεις, διότι διαθέτει πολλούς υδατάνθρακες και ζάχαρη που μπορεί να οδηγήσει σε μία κοιλιά με λίπος.

Fast foods και επεξεργασμένα φαγητά:

Σίγουρα πέρα από γευστικά είναι γρήγορα και βολικά. Κανείς, όμως, δε χρειάζεται τόσο πολύ νάτριο και φαγητά εμποτισμένα στο λίπος στη δίαιατα τους. Γι΄αυτό, προσπάθησε να καταναλώνεις fast food στις σωστές ποσότητες για να λάβεις τις θρεπτικές ουσίες.

Σακχαρώδη ροφήματα ή σνακ:

Τα Cookies, τα muffins, τα ντόνατ, οι χυμοί φρούτων και η σόδα είναι πολύ γευστικά αλλά δε βοηθάνε την υγεία σου, διότι περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης που δε χρειάζεται ο οργανισμός σου.

Μαργαρίνη:

Παλιότερα μας έλεγαν ότι η μαργαρίνη ήταν καλή για εμάς αλλά νεότερες μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι το πραγματικό βούτυρο είναι στην πραγματικότητα καλύτερο. Όχι μόνο από πλευράς νοστιμιάς αλλά και από θέμα υγείας. Αυτό οφείελεται στο γεγονός ότι τα στατιστικά του είναι πολύ πιο φυσικά από αυτά της μαργαρίνης, που περιέχει πολλά λίπη trans που προκαλούν χάος στι τιμές της χοληστερίνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου